Bever

BUITENTIJD = branded outdoormagazine.

Het magazine speelt een belangrijke rol in de crossmediale contentstrategie van Bever.

Het magazine verschijnt viermaal per jaar, gericht op de seizoenen. In de eerste uitgave staat onder andere een interview met 3 op Reis-presentatrice Nienke de la Rive Box, deelt programmamaker Floris Kortie zijn liefde voor buiten, klassieke muziek en zijn speciaal voor Buitentijd samengestelde Spotify-playlist. Het magazine staat verder vol met ‘tips en tricks om deze winter optimaal en veilig te genieten’.

Bever wil mensen inspireren om meer buiten door te brengen. Bever gelooft dat buitenzijn goed is voor iedereen. Het maakt ons gezonder, gelukkiger en bewuster van de wereld om ons heen. Zowel in Nederland als over de landsgrenzen. Steeds meer mensen vinden de natuur en gezondheid belangrijk, maar Bever wil ook mensen activeren die binnen zitten, Bever richt zich dus op iedereen.

Dit alles zonder extern contentbureau of uitgever.

 

Concept / Art direction / Design

Opdrachtgever: Bever

bever_opmaak-def.indd