Over mij

Mijn roots liggen in de media, ik werk al lange tijd als Art director en Conceptdenker. De laatste jaren heb ik een fascinatie voor trends ontwikkeld en heb een opleiding voor Trendwatcher gevolgd.

Als Art director/Conceptdenker ga ik op zoek naar het een verhaal achter uw merk of bedrijf. Het ‘iets’ wat een jouw/jullie verhaal uniek maakt. Je kan bij mij terecht van concept tot uitwerking en van print tot digital.

Als Trendanalist onderzoek ik hoe de mens zich ontwikkelt en behoeften veranderen. Voorspellen is lastig, zeker als het om de toekomst gaat! De toekomst laat zich niet kennen, wel ver-kennen.

Ik ga na welke trends essentieel en zinvol zijn. Trends zijn immers een belangrijke inspiratiebron voor de strategie of richting van een organisatie of project. Ik geef handvaten om de waardeverschuivingen en de onderliggende behoeften, die zorgen voor verandering, te begrijpen. Ik kan ook helpen trends te implementeren en om te buigen naar nieuwe ideeen en concepten.

 


Analyse – trends en inzichten

Concepten – bevindingen doorvertaald naar concepten

Realisatie – concepten komen tot leven


 

Door mijn ervaring in de media kan ik als geen ander trendonderzoek doorvertalen naar concrete kansen en concepten. Ik kan iets vanaf de grond op bouwen.

De combinatie van mijn consumentenkennis en ervaring met creatieve projecten maakt mij een waardevolle partner om mee te denken over de toekomst van bedrijven en de mogelijkheden van producten.

IK WERK EN HEB GEWERKT VOOR O.A.:

| Libelle | Margriet | Flair | Pink Ribbon | Ouders van Nu | Nouveau | L’Officiel | Karwei | Allerhande | BMW Magazine | Rituals | Tulp keukens | Bake My Wish | Patrimonia | KLM | Heineken | Cooking | Bever |
 

Zie ook Linkedin
 

Wil je meer weten? Neem dan contact op.