Over mij

Ik ben art director | conceptdenker | vormgever | trainer.

Een groot gedeelte van mijn werk bestaat uit het bedenken en ontwikkelen van tijdschriften, maar ook ontwerp ik huistijlen en uitingen voor social media.

Ik ga altijd op zoek naar het verhaal achter een merk of bedrijf. Het ‘iets’ wat een bepaald merk of bedrijf uniek maakt.

De laatste jaren heb ik een fascinatie ontwikkeld voor trends en een opleiding voor trendwatcher gevolgd. Dit is een waardevolle aanvulling op mijn werkervaring. Trends zijn immers een belangrijke inspiratiebron voor een concept of strategie van een organisatie of project.

Ik ontwerp met kennis van de huidige trends, nieuwe ideeën en concepten, waar inhoud en vorm elkaar versterken. Ik kan dit van begin tot eind produceren, eventueel in samenwerking met een deskundige en inspirererend netwerk van professionals.

Niets is leuker dan je kennis en passie voor graphic design over te dragen. Dat is de reden waarom ik ook les geef in graphic design.

IK WERK EN HEB GEWERKT VOOR O.A.:

| Libelle | Margriet | Flair | Pink Ribbon | Ouders van Nu | Nouveau | L’Officiel | Karwei | Allerhande | BMW Magazine | Rituals | Tulp keukens | Bake My Wish | Patrimonia | KLM | Heineken | Cooking | Bever |
 

Zie ook Linkedin
 
Wil je meer weten, of een kop koffie drinken om elkaar beter te leren kennen?
Neem dan contact op.